Sunday, October 16, 2005

Storebror

Är detta då en söndagsblogg? Har jag blivit en så upptagen människa att jag får nöja mig med att summariskt sammanfatta veckan med några väl valda ord på söndagkvällen? Kommer ju inte ens ihåg vad jag gjort i veckan. Kan endast ge ett par hållpunkter:
- fyllt 25
- fått förtroendet att själv köra ut från trafikskolans uppfart
- gift bort storebror

Som ni förstår har det på många sätt varit en avgörande vecka i mitt liv. Har ännu inte riktigt hämtat mig från någonting. Hade dock en mycket trevlig kväll igår, fick tårar i ögonen ideligen. Fint att se storebror så lycklig och ståtlig. Ja, jag är mycket nöjd och hoppas brudparet är det med. Det var en galet vacker höstdag och allting var klart och kallt utom möjligen jag själv.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home