Tuesday, December 20, 2005

Hemfärd, men först ett ägg

Så, nu har jag tagit bort den exkluderande funktionen (som jag inte visste att jag hade)som inte tillåter ickemedlemmar att kommentera. Alla är välkomna i mitt blogland. Nu tror jag att kommentarerna kommer att hagla över mig med ens. Tack till F, härmed utsedd till den lilla bloggens hedersgäst.

Nu ska jag äta kylskåpets sista ägg. Sen packastädatvätta och sen lämnar vi sunket och åker.... hit www.boras.se/fristad och sen åker vi hit www.bollebygd.se

Det är så skönt när världen är behändig.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Skriv oftare din mupp... Det är så skoj att läsa dina pilimariska blogginlägg. Skriv mer!

2:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hälsa fristad och bollebygd!
Vi packar i detta nu, beger oss till brasan på rosenvägen för att sen bege oss till metropolen Hässleholm!

Välkomna tillbaka till ett vintervitt skåne!

6:16 AM  

Post a Comment

<< Home