Saturday, January 07, 2006

Tjo

Jag och mannen klarade av ett bröllop i Borås på förmiddagen och sade sedan till varandra som så: nä nu åker vi hem, här kan man inte vara. Så satte vi oss i Saaben och drog. 22.45 landade vi i Lund, köpte mjölk på Konsum, släpade in allt skräp i sunklägenheten som bara luktade lite illa. Vårt postfack var igenproppat med lönebesked, stipendiecheckar och julkort. I övrigt är allt sig likt. Så... här är vi nu. I morgon håller vi vardag med F, J, turken och Spyan. Fast det är söndag.

1 Comments:

Blogger Jonathan said...

Hej Lovisa. exakt hur ska jag reovisa vad jag ägnat de senaste fem åren åt? Det känns inte som att di blogg direkt sprudlar aktivitet?

Fem år i korthet:
Efter att jag slutade på Öland gick jag ner fem kilo i vikt på ett år. Sen höll jag mig där (på 68 kg.) i ca. två år, för att sedan återigen börja stiga i vikt med en hastighet av 2 kg/år. Nu väger jag 74 kg.

6:11 PM  

Post a Comment

<< Home